ont i magen

Har min lilla Fian =( var å kolla till henne , off det såg inte skönt ut om jag säger så... hon stackarn stapplade på bena å hade dräneringsrör från magen. Fatta att dom har så in i helvete bråttom å skicka hem patienter som opererat sej !!! Nog hade hon behövt vila upp sej där ett par dar, å Ricko jobbade em ....

Idag har jag plockat in kläderna i garderoben .:*L* blev en hel del slängt å gav till Jossan massa kläder oxå.
Var å kollade ett hus nu på kvällen, vill ha det !!!! =) endast 1 1/2 miljon...Någon som ska me på bankrån?? *asg*
Haft Micke längtan mest hela dan. =(..
Nu ska jag kolla andra delen på den nya svenska serien som började förra tisdagen ,som jag missade..*grrr*

Hörs sen..Kram //Lenan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback