Tiden går å vi med den....

Jesus va tiden går alltså, =/ skolan har börjat redan.
På ett sätt e det ganska skönt , lite ordning å rutiner på barnen. Dom har ju som sagt vänt på dygnen under sommaren.
Vi har redan fått mörka kvällar..*L* mysigt att få tända lite ljus å lampor ...
Har varit en vända till Ikea , shoppat som en tok =) mattor,lampor,tyger , ljus å massa annat smått å gott...
Vi har oxå fått hem Wilda , så nu ska vi begrava henne i stugan innan vintern....



Micke e i fjällen, han och ett gäng flög med helikopter i tisdags från Abisko, och dom kommer imorgon.
Vi ska ha "gårdsfest" imorgon med grannarna =) kul....

Syrran å Pecka e på ön, varit där en vecka nu,Gumman å Håkan e på semester så dom bor ute hos dom .
Igår kollade jag å Ammi, Män som hatar kvinnor, fy fan vad bra den va !!!! Helt klart sevärd !!!

Snart har vi höstfest på klubben, 19 september, å då ska jag Inte jobba i baren ...*L* nu kommer Go Getters upp å spelar å dom e kanon, så då ska jag rocka fett*skratt*.

Det händer en del i "knutarna" , men det skriver jag mer om sen....;)

kramar i massor //Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback