Long time...

Ja det va ett tag sen jag skrev igen. Jah har jobbat å jobbat känns det som..
Det har ju varit ett par kanon dagar här nu , underbart , vi har legat på stranden i Aha viken när jag varit ledig.
Jag har till ock med badat =)
Vi har haft en hund här en vecka, en bordercollie, den e så söt å fin men vilket vallande...*L*
Min faster har också varit här en vecka, i fredags käkade vi kanon god middag och firade pappa som fyllde år.
Micke bara jobbar =( vi kommer som ingenstans ..men till hösten blire utlandet igen ..

Har även börjat planera min 40 års fest =) ska skicka inbjudningar snart, ca 50-60 pers...

Markanden i Jukkas var vi å strosade varje dag, köpte inget särskilt bara skoj att träffa folk.
Oj glömde visst att säga att vår "kära" mamma gått å gift sej...*L* men de e ju kul iofs, är hon lycklig så e det bra.

Snart får Petter ta bort gipset , skööönt ..och hoppas nu foten blivit bra.
Elin å Niklas är i Göteborg nu, hos Nickes pappa. Dom hade det bra och varmt =)
Nu börjar det va ett par dagar sen vi fiskade , men det har nappat så dåligt ,tror det beror på det varma vattnet...=/



Alicia i Aha-viken..



Iza ..



Glada barn i vattnet..

Nu ska jag ta mej en kopp kaffe till, skrivs mer sen..kramen //Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback