10 Dec

Börjar me att skriva att nu publiceras INGA ANONYMA kommentarer längre !!!!

Har haft fullt upp med planering för festen=), nu e allt under kontroll.
Förra helgen skulle jag baka =/ men blev Kidnappad...*L* mina älskade vänner,Maria,Anneli å Anna hämtade mej 05.30 på lördag morgon, buss till Luleå =).
Där bodde vi på Stadshotellet en natt, fick julshoppa å på kvällen va det julkonsert med The Refreschments och Ewa Eastwood =)gissa om det va bra !!!
Jag är såå tacksam för mina vänner , ÄLSKAR ER !!<3<3<3<3<3

Igår bakade  jag 180 bullar , och idag har vi bakat matbröd,Pappa,Eva å Jag ..mums...

A har skickat kläder till Jonas som vi ska lämna när dom kommer till Jul, hoppas bara dom passar för Pappan hade köpt dom redan i somras..=/.
Längtar att få pussa på honom lillskrutten ...*L* han snackar som bara den i telefonen ...
Ikväll ska vi ut å käka , kommunen bjussar på mat..
Nu ids jag inge mera ...Heippa ..Kram //Lena

Kommentarer
Postat av: Eva..

Vadå allt under kontroll?? Hur var det nu med sånghäftena.. ;)

Fast iofs, Vi är ju kända för att skråla, med eller utan "pappersassistans".. haha

2009-12-10 @ 17:08:21
URL: http://eva74.blogg.se/
Postat av: Lena

Men ja ja , erkänner =/ hade heeelt glömt sånghäftena, men då får jag sitta me det nu då...

Och ja inte behövs det väl häften för att sjunga ;)

2009-12-10 @ 23:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback