Fiske å jobb...

Tiden räcker inte till för att uppdatera..*L* har fullt upp med jobb å fiske.
Alicia e ju i Kalix me Jenny , Martina å Tony, så här fiskas det varje kväll.
Vi har varit ner till luspen oxå å där fick jag mej en harr på 1 kilo =) det va skoj.
Vi sov i stugan på tisdag eftersom Micke var ledig 3 nätter, vi fiskade och på kvällen var vi till Marie å Tommy och bastade å spelade gh hela natten =) svin skoj ...
Jobbar helgen så få se om vi hinner me nå fiske då.

Haft stor främmande oxå =) Rebecca å Jonas var här förra fredagen å käka tacos me oss , jätte kul å träffa dom igen, Jonas har blivit så stor !!!!

Hujja va rastlös man e när inte minstingen e hemma ändå, man e så van att hon alltid e me =) men hon tycker det e skoj nu när hon ser att hon fixar att vara borta lite...*L* stora tjejen...
Jag vill utomlands nu !!!!! Vill sola å bada ...de e ju bara skit väder här hemma...=(

Och vi konstaterade att vi måste hoppa över rockbåten iår igen =( har ju min 40 års fest 2 veckor efter å dit kommer det ju gå massa pengar.
Nu e det full planering på festen =) kan avslöja att den blir i Jukkas iaf...

Nåpps nu ska jag göra nått....höres igen Kram kram //Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback