27 Nov

Är i stugan å myser i helg =), just nu är jag på jobbet , pappa skottar snö, har ju som kommit lite igen =) skööönt..
Ranja verkar oxå trivas i stugan , som älskade Wilda <3 gjorde. Saknar henne som fan , och kallar Ranja för Wilda allt som oftas...

Nå, har varit rättegång i dagarna tre , hade gärna gått dit men tyvärr måste ju vi dödliga JOBBA för vår överlevnad!! =/ Men hörde att de va en viss häxa som tror att vi inte vågade gå dit ??? Hur i helvete kan det vara andras fel va dom själv ställt till ???? Jävla äckliga människa ..Ursäkta språket ..men e så in i helvete arg , Jag tycker inte man ska skydda en gärningsman , men ... Är man nära släkt så behöver man inte vittna om man inte vill !! Men det kanske känns skönt att "sparka" på någon som redan ligger ???? Undrar själv varför dom inte va där ???
Helt klart ska dom inblandade ha sina straff, absolut, men anser att INGEN människa e sämre än att dom kan förändras. Och alla behöver sin familj i svåra stunder !!!
Men vissa kanske har svårt att se , vilka som är ens familj och vilka som inte är det.
Tror fortfarande att alla får sitt , förr eller senare.Och med det menar jag att sannningen kommer fram , med buller och bång .Men "lika barn leka bäst" och dom verkar ju ha hittat varandra, häxorna..
Jag kan inte heller förstå, hur man kan vända ryggen mot sitt eget kött och blod ??? Vad dom än gör, våra barn, så älskar man väl dom ?? Utan förbehåll???
Menar, kollade ni på tv, programmet om killen som tagit ihjäl sin egen bror , drogpåverkad..
Hans mamma sa att man älskar ju sitt barn ändå!!
Som mamma kan jag själv säga, att hade det varit min son som var inblandad, så hade jag självklart stöttat honom och hjälpt honom med det han behövt hjälp med !!
Absolut ska man ha konsekvenser när man " misshandlar" en annan människa, har själv blivit misshandlad för ett par år sedan , och det var inte trevligt, det blev nerlagt trots bilder på mej från både polis och sjukhus, men eftersom dom som gjorde det hade så mycket på sej så var det ingen ide att åtala =/ fattar inte hur fan man kan resonera så ??

NÄ, vi kommer hjälpa dej vännen , det svär jag på .. och det handlar inte om att acceptera sanningen ..

Och förresten , det va lite kul att grejerna kom tillbaka, trots att en skrev att hon visste minsann att killarna sålt dom ?? Och dessutom vars dom hamnat oxå..*asg*

Nå nu ska jag fortsätta här, vi hörs...Kram //Lena


Kommentarer
Postat av: Louise

Håller med dig Lena. Det handlar absolut inte om att man inte ska straffas när man gör fel. Men man kan förändras.... Och! Klart vi finns där!! Har inte heller kunnat gå på rättegången, och det handlar absolut inte om att jag inte tordats! Hade varit mig en ÄRA att få vara där. Men man har ju som sagt inte alltid möjligheten tyvärr...

2009-11-28 @ 16:57:11
URL: http://buzan13.weebly.com
Postat av: Anonym

HON HAR INTE VITTNAT AV ELAKHET HÄXAN SOM DU PÅSTÅRO VAD VET DU OM HUR MYCKET DE ANHÖRIGA BRYR SIG .JAG TYCKER DU SKA HÅLLA DIG BORTA MED DINA DUMMA KOMMENTARERO SÅRA EN MASSA MÄNNISKOR.HOPPAS HAN FÅR HJÄLP MED SITT MISSBRUK.DÄR SKULLE NI SOM ÄR SÅ SNÄLLA HJÄLPT HONOM ISTÄLLET FÖR EN MASSA SKITSNACK.

2009-11-28 @ 17:50:08
Postat av: Lena

HAHA, En som tog åt sig i alla fall!! Att jag sårar ER rör mig inte i ryggen!! Jag sårar & sviker i alla fall INTE mitt eget kött & blod!!!

Att DU sen tolkar det som skitsnack, det skiter jag oxå fullständigt i!! Sanningen verkar ju svida ordentligt!!

2009-11-28 @ 18:24:09
Postat av: Eva

Du är så klockren ÄLSKADE syster!!!<3<3

Ser åxå att det är en anonym STACKARE som kommenterat, förvånad?? NOT! OM det nu sårar så mkt det som skrivs så GE F*N I ATT LÄSA!! Svårare än så är det inte!!



2009-11-28 @ 18:31:51
URL: http://eva74.blogg.se/
Postat av: Anonym

man kommenterar efter sitt förstånd, somliga verkar ha lite av den varan.

2009-11-29 @ 13:57:33
Postat av: Lena

Ja verkligen...=)

2009-11-29 @ 17:59:07
Postat av: Eva..

Anonym; Man ska inte döma andra efter sig själv!! Det borde ju du åxå ha lärt dig i skolan..

2009-11-29 @ 20:46:43
Postat av: Anonym

vilken skola gick ni i? brudarna är i sitt esse, den här saken har ju inte med er att göra, förstår inte varför ni är så öpprörda.det är ju bra att E klarar av att prata med A.NÅT positivt ur det hela.

2009-11-30 @ 09:30:28
Postat av: Lena

Men herregud männsika, ge dej !!!! Jo detta har mycket med oss att göra, allt skitsnack som kommer från det hållet och en massa annat, som kanske inte du vet om ????Eller så vet du ..

Nä fy fan , håll dina kommentarer för dej själv, eller fortsätt skriva dom någon annanstans !!!

2009-11-30 @ 16:09:00
Postat av: Lena igen

Glömde ju skriva att jag gått på Parksolan..L

2009-11-30 @ 16:09:38
Postat av: Eva..

För mig är det självklart att ställa upp för mina familjemedlemmar om dom behöver mitt stöd!! Att han inte ingår i min närmsta familj längre gör ju inte att jag skiter i honom, som vissa andra verkar göra!! Sen kan VISSA fortsätta att snacka skit om att jag aldrig har brytt mig om honom tidigare,det verkar ju göra så att dessa VISSA mår bättre av sitt eget agerande!! Jag kommer att hjälpa honom med ALLT jag kan OM/NÄR han behöver det!!!



HAN HAR MITT/VÅRAT FULLA STÖD!!!





2009-11-30 @ 16:14:43
URL: http://eva74.blogg.se/
Postat av: maria

öpprörda=upprörda så stavas de =)

Jag tycker oxså man ska bry sig om sina familjmedlemmar... vad dom än gör så kan man inte

vända dom ryggen.. dom är värd att älskas som

alla andra. Förresten så har jag inte varit på

behandlingshem utan fosterhem pga min mammas sprit problem (ryktet säger att dom sprider sånt rykte) tyvärr inte mitt fel..

2009-11-30 @ 16:39:35
Postat av: Kajsa

Här blir det rensning i mångas förflutna.

2009-12-01 @ 15:08:16
Postat av: En gammal kompis

Man kan fundera varför man vittnar om inte av elakhet i detta fallet . Men det är ju sitt eget samvete och det ska man leva med.

Tycker inte man behöver kasta paj på varandra , som ni alla verkar göra.

Ni får inte glömma bort att leva vidare .

Men kan tycka att om inte familj och släkt stöttar, vem gör det ?

Nej , hoppas verkligen detta blir färdigt snart, och en sak till, var förbi på kyrkogården, vars är P´s gravsten?

2009-12-02 @ 07:18:02
Postat av: Fia

MEN JESUS CHRIST!!!!????

2009-12-02 @ 17:59:28
Postat av: Anonym

Åk ut o leta, vettja.

2009-12-03 @ 14:27:08
Postat av: Anonym

Är det hans mamma som vittnat? Låter som det, jag tror inte hans anhöriga har vänt honom ryggen som ni skriver.

2009-12-03 @ 14:30:53
Postat av: Lena

va ska vi leta ???? =O

Å nä inte hans mamma som vittnat..

2009-12-03 @ 15:44:32
Postat av: Lena

Måste tydligen klar göra vissa saker, JAG TYCKER VISST ATT DOM SKA HA SITT STRAFF!!!! Men detta hade aldrig hänt om allt skötts på rätt sätt !!!!!

2009-12-08 @ 11:00:45
Postat av: Lena

De är advokater inblandade , ingen fara...

Och va då misshandel ?? Vem har nu blivit misshandlad ??? =O

2009-12-08 @ 15:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback