Äntligen

Så har våran Ranja kommit hem =) hon e såå vacker . Kommer bilder så småningom ;) ska bara copy skydda dom..*S*.
Nå har varit en lugn vecka, jobbade onsdag och tanten blev  inlagd igen =/ så jag fick långledigt.
Lov veckan jobbar jag tis och helgen, men de e rätt lugnt.
Micke har ju jobbat i Umeå hela veckan , men nu ska han oxå va hemma å jobba. Kan ju va rätt skönt med en bäbis hemma..*L*.

Nu längtar jag tills December...min födelsedags fest =) lokalen e bokad å allt e klart in i minsta detalj. Vi blir ca 70 pers =) skojsigt värre...
Nä nu vaknade visst Ranja så de e bara ut igen....
Höres igen Kramen Lena

Kommentarer
Postat av: Fia

Så sötnosig sååååå..... =)

Lycka till me den lilla!

kram

2009-10-26 @ 15:16:21
Postat av: Maria

Tack Lena för att du är den du är...

Såna som du växer inte i träd...

Älskar dig så mycke... Tack för allt du

gjort för Emil...

2009-11-03 @ 17:58:41
Postat av: Lena

Maria, tack själv för att du e min vän =)

Och älskar ju Emil , han e ju nästan som min egen...;)

2009-11-09 @ 11:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback