10 september

Har inte haft tid eller lust att blogga på sistone , Fullt upp hemma med barna när skolan börjat.
Känner mej inte heller riktigt kry, tror jag håller på att bli sjuk.

Ja vad har hänt sen sist jag skrev, jo vi har haft grillfest på våran gård med grannar och massa andra folk. Vi hade jätte trevligt å  när det blev mörkt tände vi massa marschaller som jag å Ammi köpt =).
Och veckorna går med racerfart =/ hinner inte mycket efter jobbet.
Just nu sitter jag på jobbet, Pappa har åkt till Saivo stugan, så jag , Syster å Katti jobbar .
E ledig helgen , skööönt, kanske vi stickcer till stugan få se, men dom har ju inte lovat nå bra väder.

Nästa helg har vi klubbfest, och jag ska inte jobba i baren denna gång, för Go Getters kommer å då ska jag rocka =)
Vi var förresten för två helger sen till Jounosuandopuben..:*L* Maria fick ett ryck å tyckte vi skulle åka, så jag,Micke,Maria,Matte , Ellie å Ante for ner i Mattes Pontiac =) Emil var chaffis...vi hade svin skoj och Stylemasters spelade och dom va kanon som oftast..=)

Igår var jag till Fian som fyllde år !! Grattis igen vännen ;)
Snart e det min tur...*L* som sagt tidigare håller jag på att ordna min 40 års fest =) blir ca 70 pers...
Oj va skoj vi ska ha !!

Nå nu ska jag fortsätta här på jobbet, skrivs mera sen igen...

Ha de alla vänner å bekanta ...Kram // Lena

Kommentarer
Postat av: Fian

TACK hjärtat...Jo, snaaart blir det HÅRD ROCK i JUKKASBYN =)

KRAM

2009-09-12 @ 14:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback