15 september

Har varit hemma ett par dagar nu , ledig och vabbat, Alicia har varit sjuk och själv har jag oxå varit krasslig.
Men nu nya tag, imorgon ska Alicia till skolan igen. Hon har varit rastlös som få nu dom två sista dagarna.
Jag har städat lite och gjort lite "vinter" =) bytt gardiner å så...
Skulle behövt fara en vända till på Ikea, jag var ju med Fian för ett par veckor sedan, shoppade lös ordentligt men behöver lite mera =).
Vi var även en repa till finska sidan, och vilka träffade vi på i nya shoppingcentrat om inte självaste kunga familjen...*L* dom skulle inviga en park, till Viktoriaparken.

Micke for iväg till Stockholm igår morse, han å Pecka skulle leverera en container och hämta nå grejjor med lastbilen, så nu e dom på väg hemmåt igen.
Inge skoj när han e borta , och dessutom har min granne varit på g så jag tyckte det va obehagligt att sova ensam med pigan, bad Elin å Niklas att sova hära och det gör dom =).

Har bokat en hundvalp =) spännande, v 44 far vi ner å hämtar henne.
På tal om hundar, så var ju Fian me i Nsd igår =) kul och dessutom så är det ju ROLIGT att läsa om hundar, ja vanliga oxå...*skratt*.

Min syster har haft någon rolig "anonym" som skrivit i hennes blogg, det är ta mej fan skrattretande , anser inte att det är elakheter hon skrivit om, utan sanning !!!
Och större djurvän än henne får man leta efter , så jag vet att hon blir hysterisk om något djur far illa!!
Klart som fan man anmäler djurplågeri om man vet om sånt!!!
Hade då jag i alla fall oxå gjort....
Det är ju trots allt så, att djuren ber inte om att få komma till oss, utan vi som "tar och vill ha dom"...

Ja ja nu ska jag nog ta kväller, e lite trött känns det som..G´natt alla glada ...Kramen //Lena



Kommentarer
Postat av: "Anonym" eller inte....FIA

TACK för att du ORKAR läsa om "vanliga" hundar också, inte alla som vill de ASG Undra varför man läser då, både i den "vanliga" hundens blogg och i nsd??? S

PATETISKT!



Sen är ju din syrras "anonyma" bloggare mindre anonym än vad HON tror...ASG SÅ skrattretande så man dör...Eller, ja just jag...Vi e ju bara SÅ BARNSLIGA ha ha ha ha ha ha ha ha ha ....

NYFIKEN I EN STRUT!!!



KRAM <3

2009-09-16 @ 12:43:55
URL: http://www.team-elit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback