22 September

Fått värsta flunsan igen ???=/ Hujjja va less jag är på att vara snorig å täppt om vartannat...
Jobbat natt igår och jobbar inatt igen , helst hade man velat ligga under täcket när man inte e pigg. Men vår far har ju stuckit på älgjakt, så då e det bara bita ihop.

Ihelgen var det klubbfest, skojsigt som tusan hade vi , både innan å där =) var ett helt gäng hos Jessika å Niklas innan och grabbarna bastade, Innan vi samlades så var vi ut å käkade med Isak å Yvonne =) skoj att träffa bruden igen, vi lärde kännas i Västerås i somras.

Fick ett glatt samtal av min kära vän Maria =) skönt att höra att det gick som det gick med grabbarna, att det inte blev så "grovt" vill säga... *pust*..

HA HA , vill säga "va vad det jag sa " men jag gör inte det....ännu....*L*

Längtar tills vi får hämta hem bäbisen =) guuud så mysigt med lite liv här hemma igen...
Känns som vi varit utan Wilda♥♥ jätte länge, trots att det bara e 3 mån sen..

Nu ska jag börja med maten..tjing tjing Kram//Lena

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för en förälder som kan säga ,tur att det inte blev så grovt straff när ungarna gör olagliga saker.undra på att världen ser ut som den gör.

2009-10-20 @ 14:52:42
Postat av: Lena

Jag försvarar inte i vanliga fall våld, men i detta specifika fall tyckte jag att domen var rätt.

Så e det bara, vet ju att killarna inte brukar våld annars, missförstånd och hot kan lätt bli fel...

2009-10-20 @ 15:35:16
Postat av: Anonym

sitter du o ljuger dig själv rätt i nyllet , det är inte första gången det har hänt men kanske första gången de åkt fast.

2009-10-21 @ 11:01:19
Postat av: Lena

Fel av mej att skriva domen, de e ju inte klart än, menade att åklagaren inte rubricerar det som grovt, för att den andra parten själv oxå var skyldig till en del. Eller har jag fel???

Ser ju på rättegången vad domen blir.

Och vad dom gjort och inte gjort innan , har jag inte med att göra.

Dom kommer få sitt straff , ingen fara...

2009-10-21 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback