Tråkigt..

Sitter på jobbet å har långtråkigt, tanten e sjuk så hon sover ju bara.
Imorse var det inge kul å åka på jobbet, fick skrapa rutorna på bilen =/ tänk att man varje år tänker samma sak, redan ??? =/

Känner mej själv lite piggare ändå, var ju på lasarettet i måndags, trodde skarpt jag skulle få hjärnblödning, hade sån yrsle i 2 dagar å spydde ... usch vart riktigt rädd faktiskt...
Läkarn gjorde neurologiska tester å konstaterade att det var det då inte, puh va sköönt...
Men sa att eftersom jag varit sjuk till å från så länge så hade jag fått nå skit på balansnerven ..herre gud.. allt kan man då få...
Så jag fick örondroppar och spolade öronen , sen mådde jag bättre..

Snart helg igen , har 10 års kalas på lördag, tänk min piga blir redan så stor...*L*..
Hon har bestämt att det ska vara på klubben, så det blev det, Elin ska vara med och underhålla alla 28 barn...*L* hon ska göra ett projekt arbete till skolan och det blir detta då, lekar å massa skoj med barnen.
Och snart e det ju Elins tur oxå, 18 år =) och sen min egen ...*L*

Nu ska jag fortsätta jobba lite , men vi höres igen...kramelikram //Lena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback